חפש עם גוגל

יום ראשון, 17 באוגוסט 2008

הזכות לנשום אויר נקי מרעלים - לא לתושבי לוד

משום מה העיר לוד מתוייגת כעיר ללא תקווה, אני תושב העיר שמשום מה מאמין בפוטנציאל שלה להתפתח כעיר מרכזית בארץ אם רק תהיה לה הנהגה חזקה ונבונה.

זה יותר משנה שבאיזור העיר לוד פועלת משרפת מתכות שמרעילה פשוטו כמשמעו את כל האיזור שבה היא פועלת, זה קורה מספר פעמים בשבוע לפעמים זה קורה בבוקר ואז הילדים הולכים לגן כשהם שואפים עשן כימקלים ומתכות רעילות לתוך ריאותיהם הצעירות, לפעמים זה קורה אחר הצהריים ואז הילדים משחקים להם בגן השעשועים שהעירייה החדשה של לוד הציבה כדי "לשפר" את איכות החיים בעיר ותוך כדי משחק ריאותיהם הצעירות סופגות עשן וכימיקלים רעילים, ואני כאב לא יכול לעשות כלום.

נתחיל עם זה שפניתי לכולם, פניתי למוקד 106 של עיריית לוד בזמן שהרעלת האויר הייתה בשיאה וכל מה שזכיתי לקבל הייתה תגובה לקונית של מוקדנית משועממת " טוב, אני יעביר את זה לטיפול" וכשניסיתי להסביר לה שמדובר בבריאות של ילדים היא לא הבינה מה אני רוצה מהחיים שלה, פניתי ל"סיירת הירוקה" שאמרו לי ש"הם כבר מכירים את זה הרבה זמן אבל זה לא עניין פשוט וזה ייקח עוד זמן" אתם מבינים? תינוקות צריכים לנשום רעל כי המשרפה מופעלת באיזור ועל ידי אנשים שהם (עיריית לוד, הסיירת הירוקה, משטרת ישראל) פשוט מפחדים להתקרב ולהתעסק איתם.


אני מעוניין לקבל תשובה מראש העיר לוד מר אילן הררי למה אין הם מסוגלים לעשות פעולה פשוטה ולאכוף את החוק, למה תושבי העיר צריכים לסבול מהאויר הרעיל הזה והעירייה שיודעת טוב מאד לגבות מאיתנו מיסים ככל עירייה מכובדת, לא מצליחה או לא רוצה לפעול כדי לאפשר לתושביה דבר בסיסי כמו אוויר לנשימה.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אילן הררי עושה בדיוק ושוב את כל ההחלטות שעשו קודמיו מזה 28 שנים אלא שהוא מחליט מתוך תמימות /טיפשות והם עשו זאת מתוך אינטרסים "צרים" תאוות בצע ורשעות. לידיעתך הררי, כל ה"מזיקים" שסובבים אותך היו גם קודם ובאותה פוזיציה. הכוונה לעובדים/ות קרוב (קרוב), גם כאלה שהעברת אליך למבנה שבו אתה יושב. לבכירים "מתנדבים" ומגזרים מן האוכלוסיה. גם עובדים חדשים (שמחליפים מפוטרים) נשלחים ללא ידיעתך ע"י חברי מועצת העיר שפוטרה. אני בעצמי ראיתי ושמעתי כיצד אמיל חדד מטלפן ומציע לאשה לגשת למכרז על תפקיד וגם מתדרך אותה בסימולציות מה לדעת ומה להגיד. ודרך אגב היא התקבלה אצלך לעבודה. ונאמנותה אל אמיל חדד והאינטרסים שלו קודמים. זכור כי אלה "אותם האנשים" עשו את המקום למה שהוא טרם באת ולא להפך. דע כי בכל לשכה (גם שלך) אגף או מחלקה יש לפחות אחת/ד ובד"כ בין 60%-ל-100% שמדווחים לאמיל חדד בכל שעה מה אתה אומר ועושה. העובדים/ות וחברי המועצה שפוטרו "שרדנים" כבר עשרות שנים את בעמק הבכה הזה (לא בגלל כישוריהם) ולא במקרה . כי הם לא נותנים סיכוי ליד המקרה. הכל מתוכנן להבטיח את שרידותם בעתיד, כבעבר. אין להם עניין שתצליח והם יודעים באיזה צד תהיה החמאה מרוחה "מחר". הם נחמדים נעימים עד שתעבור. ואילו הרוצים בשינוי הם דווקא חסרי הסבלנות (הטעונים והמוצפים רגשית - שבוער בעצמותיהם הרצון לשנות חלקם מוכשרים וחלקם לא אבל המשותף בהם שהם באים בתום) אם תדע מי זה מי תדע להחליט נכון. עד עכשיו יש לך בעיה בשיפוט בכושר ההחלטה ובתשוקה ללקק טוסיקים ולקבל יחס מ"סלבס-כבייכול". אם הייתי אני הקטן יכול להשפיע הייתי מאריך את כהונתך לעוד 4 שנים (כדי להמשיך להרחיק את הקודמים - בינינו בכך דיינו!)וממליץ לך ללמוד את הנפשות הפועלות סביבך. ודברים קטנים עושים קודם לדברים גדולים (אם בכלל אתה מתיימר לעשות דברים גדולים). משרד הפנים העיף את הקודמים אבל זה לא עושה אותך ה"משיח" שפותר הכככככל. אתה בסדר אל תילחץ. המקומונים "משועבדים" (כמו האחרים) לאלה שיחזרו אחריך - אל תהיה תמים. חבל שחדלת להוציא ולהפיץ עלון של העיריה. חבל! הערה: בפעם הבאה תן תואר יקיר העיר למורות/מחנכות ולא למפקחת ומנהלת במערכת החינוך. כי רואים שאתה לא מבין "כלום" בתיגמול והערכה ל"אדם הנכון". הבחירה השגויה הזו מלמדת "עליך" הרבה ולא לטובה. במקום ללטף בראש אתה מלקק טוסיק. בתגובה זו יש יותר ביקורת מהערכה. מה לעשות, ראש עיריית חיפה לשעבר היה תפוס בירוחם וראש עיריית ת"א לא יבוא. וזה מה יש.

אנונימי אמר/ה...

הידעתם שיש פיצוצים וזיקוקי דינור שיוצאים ברעש גדול משכונת הווילות צפונית לשכונת בן גוריון כל שבוע??. היום- כל מוצ"ש ואו בערש"ק. פעם זה היה כל ערשב"ק אח"כ גם במוצ"ש לפעמים סתם בערב יום חול והיו גם פעמים בצהרים. כל הטלפונים שעשיתי למוקד העיריה ולמשטרה לא עזרו - עד היום. כבר שנים ככה. רבאק, שנים ! האם זה יכול להיות שאני היחיד שמבקש לחקור ולהפסיק עם זה? זה התחיל קודם בשכונת חיסכון- נער (חזות ערבי) עושה פיצוץ ומיד בורח מהמקום על אופניים אח"כ ע"י תושב (כנראה) בשכונת הווילות מ...מוצאי יו"כ (הבעייתי בין ערבים ליהודים שקרה בעכו- זוכרים?) עם כל הקונוטציה והאסוציציה. איזו מין משטרה יש לנו? איזו עיריה ואיזה תושבים! האם צריך לפנות למבקר המדינה? ... לוד ותושביה=עמורה!