חפש עם גוגל

יום שני, 18 באוגוסט 2008

בלוד הכל אפשרי - השתלטו על שטח ציבורי ליד הרכבת ועשו ממנו מגרשי חניה


זהו המכתב ששלחתי לפני מס' חודשים לעיריית לוד, תשובה כמובן לא קיבלתי.



26.03.08



לכבוד יו"ר הוועדה הקרואה לוד מר אילן הררי



הנידון: השתלטות גורמים מסויימים על השטחים מסביב לתחנת הרכבת בלוד.




בתור אזרח ישראל ותושב לוד שמתי לב שבזמן האחרון מתבצעות עבודות שונות במגרשי החניה שמסביב לתחנת הרכבת בלוד, בניגוד לרוב הערים בארץ שהחניה מסביב לתחנת הרכבת היא בחינם, בלוד השתלטו על החניונים גורמים שלא ידועה הזיקה שלהם למקום שכבר כמה שנים גובים תשלום עבור חניה במגרשים הנ"ל, בזמן האחרון שמתי לב שהגורמים הנ"ל התחילו לגדר את החניונים הנ"ל כדי למנוע מהולכי רגל מעבר במקום, דבר שחוקיותו מוטלת בספק וגורם לכל נוסעי הרכבת שבאים מכיוון העיר לוד למספר דקות הליכה נוספות, יתירה מזאת באיזור ההוא יש שטח שהיה ריק עד לפני כמה ימים ובימים האחרונים אותם גורמים שמפעילים את מגרשי החניה הנ"ל גידרו את השטח (לא ברור מי הרשה את זה ובאיזו סמכות הם עושים את זה) כדי למנוע מנוסעי הרכבת לחנות שם ולא במגרשים שלהם.



אני פונה לראש העיר בבקשה לבדוק מה קורה שם לפני שיהיה מאוחר וניהיה עדים לעוד השתלטות על שטחים בעיר על ידי גורמים לא סימפטיים.



אני פונה למערכת "ישראל היום" בבקשה לפרסם את המכתב בעיתון ולעקוב אחרי הטיפול בנושא, ובנוסף לזה יש לבדוק איך הגיעו המגרשים הנ"ל לידי אותם גורמים ומי הרוויח מזה?



אני מבקש ממשרד מבקר המדינה לבדוק את הנושא הנ"ל



נ.ב.


מכתב זה מיועד לראש הועדה הממונה של לוד ומכותבים אליו הגורמים הקשורים לנושא בעיריית לוד, עיתון "ישראל היום", ומשרד מבקר המדינה.




תודה מראש





כדי שתבינו במה מדובר אני מצרף קטע מפה שמראה שאותם גורמים לא רק השתלטו על שטחים עירוניים אלא חסמו רחוב שעל פי המפה אמור להיות פתוח כדי להקל על התנועה באיזור תחנת הרכבת, והפכו אותו לחלק ממגרש חניה.



פורסם בבלוג לוד עירי 18/08/2008
********************************



תגובה 1:

אבי אמר/ה...

אכן , איזור תחנת הרכבת בלוד נראה כמו משהו ממדינת עולם שלישי,